SARAJEVO

Filmski turizam kao novi turistički trend: U Sarajevu danas IFTF

Otkrivanje novih dimenzija i prezentacije atraktivnih destinacija KS i BiH kroz upotrebu vizuelnih medija

Avaz.ba

27.9.2019

U BiH danas se prvi put organizira Internacionalni festival turističkog filma BiH 2019 (IFTF ).

Uz malu pomoć i dugogodišnje iskustvo susjednih i regionalnih zemalja od ove godine i naša zemlja je postala dio svjetskog elitnog društva u svijetu turističkog filma.

IFTF okuplja vodeće stručnjake iz sektora turizma, filma, medija, komunikacije, marketinga, oglašavanja i spaja ih s kreativnim ljudima iz audiovizualne produkcije i agencijama koje promoviraju turističke atrakcije i predstavljaju ih na autentičan i inovativan način.

Program festivala uključuje razgovore, radionice i poslovne događaje za profesionalce diljem svijeta koji se odnose na trendove u industriji turizma. Svi nagrađeni filmovi mogu se gledati tokom festivala i možete se susresti s onima koji su ih stvorili ili naručili.

Održavanje Internacionalnog festivala turističkog filma pomaže brendiranju zemlje, odnosno potiče stvaranje prepoznatljivih elemenata te ističe atraktivnost destinacija, prirodnih ljepota, gastronomske ponude u BiH. Filmski turizam odnedavno se prezentira kao novi turistički trend koji utječe na porast posjeta unutar određenoga mjesta.

Cilj ovog festivala jeste otkrivanje novih dimenzija turizma i prezentacije atraktivnih destinacija KS i BiH kroz upotrebu vizuelnih medija.

Važnost turizma ogleda se prije svega u duhovnom obogaćenju čovjeka, širi horizonte i približava ljude. Turizam mijenja sliku ljudi i prostora, poboljšava kvalitetu života, ubrzava razvoj. Osim općih civilizacijskih vrijednosti, turizam sve više postaje vodeća grana razvoja društva. U mnogim zemljama svijeta ta je pozicija već dugo na snazi. Turizam širi tržište, čineći ga vrlo moćnim i utjecajnim ekonomskim faktorom.

Festivalski turizam u BiH danas je bitan ekonomsko-turistički pokretač, a festivali su ambasadori jedne nove moderne BiH na čijim se kulturnim platformama sudaraju različite kulture i ponašanja posjetitelja koji kreiraju jedinstvenu atmosferu i doživljaj ostavljajući neizbrisiv trag na lokalnu zajednicu i kulturu.

Festivalski organizatori osim nastupa izvođača koriste historijske, sportske, gastronomske, lokalne i kulturne elemente destinacije kako bi stvorili univerzalnu priču. Na taj način festivali brendiraju destinacije. Lokalno stanovništvo postaje otvorenije prema novim idejama, a mnogi su se poslovi otvorili i razvili zahvaljujući festivalima.

Održavanje IFTF-a pomaže brendiranju zemlje, odnosno potiče stvaranje prepoznatljivih elemenata te ističe različitost i jedinstvenost države.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.