KLASIČNI OBLICI

Prada lansirala prvu kolekciju finog nakita od recikliranog zlata

Komadi iz ove kolekcije ukrašeni su certificiranim pavé dijamantima

Prada nakit od recikliranog zlata. INSTAGRAM

A. F.

4.11.2022

Nakon novog parfema Paradoxe, za čiju je kampanju glumica Ema Vaston (Emma Watson) režirala reklamni video, italijanski luksuzni brend Prada lansirao je prvu kolekciju finog nakita pod nazivom "Eternal Gold".

Posebnost ove kolekcije je u recikliranom zlatu i već poznatim klasičnim oblicima kojima je kreativni direktor Prada nakita želio dati suvremeno značenje i relevantnost.

Pradina kolekcija zlatnog nakita nije heteronormativna, odnosno namijenjena je svima, a glavni motivi su srce, lanci i prepoznatljiv Prada trokut. On predstavlja konceptualnu, bezrječnu srž brenda utemeljenog 1913. te je trokut kao simbol luksuza koristio osnivač milanske kuće, Mario Prada.


Način na koji Prada neprestano pomiče granice sa svojim proizvodima je korištenje modernih tehnika izrade. Italijani imaju dugu povijest kao zlatari, a napredak u ovoj kategoriji možda je najbolje predstavljen novom narukvicom u obliku zmije. Njezine čiste, glatke linije i logotip Prade na vrhu zmijine glave osvajaju na prvi pogled. Komad je također fleksibilan, što kupcima omogućuje da ga lako stave i skinu s ruke.

Komadi iz ove kolekcije ukrašeni su certificiranim pavé dijamantima. "Eternal Gold" trenutno je dostupna u odabranim trgovinama širom svijeta, a bit dostupni su i online od 17. oktobra na webu Prade.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.