SPORT I STIL

Adidas predstavio novu kolekciju

Na prvoj kolekciji brenda Sportswear radilo se 18 mjeseci, da bi ovih dana bila lansirana s kampanjom

Lansiranje brenda Sportswear predstavlja prekretnicu za Adidas. Instagram

E. A.

3.2.2023

Adidas je predstavio novu kolekciju pod nazivom Sportswear, ovaj brend u potpunosti se prilagođava modnim zahtjevima generacije Z i prvo je takvo lansiranje njemačkog sportskog diva u posljednjih 50 godina. 

Smještena između brendova Adidas Originals i Performance, linija Sportswear spaja sport i stil, sadržavajući artikle kao što su nogometni dresovi, trenerke i atletske haljine izrađene od učinkovitih materijala. 

Izraz je malo zastario, kaže Aimee Arana, Adidasova generalna direktorica za sportsku odjeću i treninge, koja više voli izraz lifestyle brend. 

- Znamo da životni stil raste brže od performansi. Ova kolekcija omogućuje Adidasu da istraži tu priliku i prilagodi se promjenama koje vidimo na tržištu - kaže ona.

Na prvoj kolekciji brenda Sportswear radilo se 18 mjeseci, da bi ovih dana bila lansirana s kampanjom koju predvodi zvijezda Netflixove serije "Wednesday", glumica Džena Ortega (Ortega), i južnokorejska nogometna zvijezda Son Heungmin (Heung-min). 

Adidas je već brend sportske odjeće, priznaje Arana, ali službeni naziv kolekcije Sportswear najspremnije je odjeknuo kod mlađih kupaca, na temelju Adidasovog istraživanja o tome kako se vole oblačiti, kaže ona.

Lansiranje brenda Sportswear predstavlja prekretnicu za Adidas. 

Firma je imenovala bivšeg glavnog izvršnog direktora Pume, Bjorna Guldena (Guldena) za glavnog izvršnog direktora, nedugo nakon zatvaranja svog prethodno popularnog podbrenda "Yeezy".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.