OSOBNOST

Šta boja vašeg automobila govori o vama

Samo 8,5 posto luksuznih automobila su crne boje

Boja govori o vama. Printscreen

M. Z.

2.5.2023

Znate li koja se boja automobila smatra najluksuznijom? Srebreno-siva. To je boja koju smatraju bezvremenskom. Ljudi smatraju kako je profinjena i elegantna, a u krajnjoj liniji nije previše nametljiva. Trećina svih luksuznih automobila je srebreno-siva. Druga trećina bež, bež-zlatna, snježno bijela, bijela s dijamantnim sjajem i druge nijanse bijele. Trećina otpada na ostale boje.

I bez obzira što mislite da je to najbolji izbor, ako vozite crni BMW ili Aston, u manjini ste. Samo 8,5 posto luksuznih automobila su crne boje.

Volite luksuz

Dakle, vozite li srebreni automobil, podsvjesno volite luksuz, čak i ako vaš automobil nije luksuzni.

Siva boja jedna je od najneutralnijih boja cijelog spektra boja. Ako vozite sivi automobil, osoba ste koja se ne voli isticati. Vjerovatno ste umjereni, skromni, te ste vrlo sretni kada se ne ističete te se uklapate u prosjek ljudi kojima ste okruženi.

Vozite li crni automobil, to reflektira vašu skromnost i jednostavnost, čak i ako je automobil luksuzni. Crna boja je jako popularna među poslovnim ljudima i državnicima. Vjerovatno premijera ili predsjednika ni ne možete zamisliti osim u crnoj limuzini, ali to nije slučajno. Oni žele odavati dojam prosječnih i skromnih ljudi koji razumiju potrebe „običnih” ljudi koji glasaju za njih.

Sportski duh

Uočljive boje poput crvene i žarko žute povezuju se s mladim ljudima sportskog duha i često agresivnim vozačima. Ako ste osoba koja voli adrenalin, vjerovatno ćete odabrati crveni automobil.

Zelene nijanse automobila govore o smirenim i umjetnosti sklonim osobama. Zelena je boja prirode, te je idealna za one koji vole prirodu i boravke na otvorenom. Budući da zelena boja na automobilima u neku ruku djeluje neprirodno i egzotično vjerovatno je biraju i vozači koji se na neki način žele izdvojiti iz mase i nešto poručiti svijetu oko sebe.

Plave automobile biraju vedre i optimistične osobe. Obično su pouzdani vozači s malo ili nimalo prekršaja.

Ako birate narančasti automobil, svima poručujete kako vas nije briga za tuđe mišljenje. Narančasta je najmanje popularna boja kod automobila, ali vas za tim nije briga. Ako tražite društvo koje će biti otvoreno za razgovor već na prvom kontaktu, pristupite osobi koja vozi narančasti automobil.

Zabava i avantura

Ako vozite bijeli automobil, osoba ste mladenačkog duha. Niste lijeni, uvijek ste spremni za zabavu i avanture, ali nećete lako riskirati. Znate se dobro zabaviti, ali jednako tako i da treba poštovati mogućnosti i ograničenja. Bijela boja na automobilima je najčešće besplatna i ne doplaćuje se dodatno poput nekih drugih boja. To ide u prilog tezi da se za bijelu odlučuju mlađi ljudi, koji će radije novac potrošiti na neko novo iskustvo ili novu avanturu, nego na određeni tip boje automobila.

Smeđi tonovi bude nostalgiju i istinsku ljubav prema automobilima. Samo pravi ljubitelji automobila odlučuju se za smeđe tonove, a oldtajmeri koji se najbolje prodaju su nerijetko smeđi, ali ako imate suvremeni automobil smeđe boje, teže ćete ga prodati.

Brončana boja je realno gledano smeđa s metalik sjajem. Odabrat će je praktičari, jer realno gledano na smeđoj se najmanje vidi zaprljanost.

Od presudne važnosti

Kada se radi o odabiru boje za automobil, sigurno postoji jako puno faktora koji utječu na donošenje odluke. Prilikom kupovine automobila nekim je boja potpuno nevažan faktor, te im cijena igra ključnu ulogu, dok s druge strane nekima je izgled automobila, uključujući boju, od presudne važnosti. 

Kod odabira boje ponekad je ključan osobni ukus, a ponekad cijena ili dostupnost automobila u odrađenim bojama. Ipak, boju automobila ne biste trebali ignorirati. Svoj automobil gledate svaki put kada ulazite ili izlazite iz njega, kada ulazite ili izlazite iz garaže, možda ga vidite i parkiranog iz dvorišta ili s balkona zgrade. Baš poput odjeće koju nosite, boja vašeg automobila otkriva mnogo o vašoj osobnosti.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.