POTEŠKOĆE

Optimizacija igara za Xbox Series S postaje izazovna: Koče li tehnička ograničenja industriju

Sve veće poteškoće u razvoju igara za Xbox Series S stavljaju programere na muke, dok se s nestrpljenjem iščekuje odgovor od Microsofta

Xbox. Amazon

M. Z.

10.8.2023

Iako je Microsoft uvijek insistirao na određenim standardima optimizacije igara za Xbox Series S kako bi osigurao kompatibilnost sa snažnijom serijom Xbox X, izazovi su sve veći.

Igračko iskustvo

Tomislav Puha, direktor komunikacija u Remedy Entertainment, nedavno je izrazio zabrinutost zbog problema s kojima se suočava Larian Studio prilikom razvijanja Baldur’s Gate 3 za Xbox X/S, posebno kada je u pitanju funkcionalnost podijeljenog ekrana u kooperativnom režimu.

Puha naglašava da pružanje kvalitetnog igračkog iskustva na osnovnoj konzoli nije samo stvar jednostavne optimizacije. Zahtijeva duboko razumijevanje tehničkih ograničenja konzole, i to od samog starta razvojnog procesa. Dok razvoj za različite verzije Microsoftove konzole možda zvuči slično prilagođavanju različitim PC postavkama, izazovi su mnogo veći, prenosi Benchmark.rs.

Kritike upućene Xbox Series S zbog tehničkih ograničenja postaju sve učestalije kako igre postaju zahtjevnije. Larian Studios trenutno nije u mogućnosti da precizira datum izlaska Baldur’s Gate 3 za Xbox X i S, s obzirom na izazove prilagođavanja kooperativnom režimu sa podijeljenim ekranom. Iako je obećano ažuriranje do kraja godine, posle ovakvih komentara, to je neizvjesno.

Različite verzije

S obzirom na rastuće probleme s Xbox Series S, industrija čeka da vidi kako će Microsoft odgovoriti, posebno kada je u pitanju obavezna harmonizacija između različitih verzija Xbox konzola, što mnogi programeri smatraju preprekom.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.