PODACI ZA 2022. GODINU

Tržište mobilnih aplikacija konstantno raste, najviše se preuzima Instagram

U svijetu je zabilježeno 255 milijardi preuzimanja

U porastu broj korisnika mobilnih aplikacija. Bug.hr

A. K.

14.1.2023

Istraživačka i analitičarska kuća data.ai, nekada poznata kao App Annie, objavila je svoj redovni izvještaj o stanju na tržištu mobilnih aplikacija State of Mobile za 2022. godinu. 

Prema objavljenim podacima vidljivo je da i dalje postoji značajan rast u broju preuzetih aplikacija, vremenu koje na njima korisnici širom svijeta provode, ali i u novcu koji odlazi na oglašavanje unutar njih.

Prošle je godine tako u svijetu zabilježeno 255 milijardi preuzimanja mobilnih aplikacija, što je 11 posto više nego godinu ranije. Svake minute prošle godine, kaže data.ai, s trgovina je preuzimano više od 485.000 aplikacija. Dnevno korisnici uz svoje omiljene aplikacije provode oko 5 sati u prosjeku, odnosno 3 posto više nego godinu prije. I dalje to čini oko trećine budnih sati dnevno koje provedemo uz mobilne aplikacije.

Statistički podaci. data.ai

Najveći porast na ovom tržištu bilježe ulaganja u oglašavanje, koja su iznosila 336 milijardi dolara i porasla su za 14 posto. No, rast oglašavanja usporen je s ranije zabilježenih više od 22 posto, pa se za ovu godinu predviđa porast od tek 7,5 posto.

Kad je riječ o broju preuzimanja, lanjski je pobjednik Instagram, a slijede ga TikTok, Facebook, WhatsApp i Snapchat. Korisnici su tokom 2022. godine najviše novca ostavili unutar aplikacije TikTok, a po potrošnji ga slijede YouTube, Tinder, Disney+ i HBO Max. Kad je riječ o najviše provedenog vremena, tu je lider kineska "aplikacija za sve" WeChat.

Prikaz rangiranih aplikacija. data.ai

Nakon nje, najviše je vremena globalno provedeno uz TikTok, YouTube, Facebook, Chrome te Instagram.

Najviše mjesečno aktivnih korisnika zabilježili su redom Facebook, WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger i TikTok.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.