Nakon višesedmičnih špekulacija, modni brend "Kenzo" objavio je da je pop-princeza Britni Spirs (Britney Spears) zaštitno lice njihove nove kolekcije koja nosi naziv Memento N°2 line.
Nakon što su prve fotografije procurile u javnost prije nekoliko sedmica, fanovi pop-zvijezde se ne smiruju, pa su tako jedva dočekali zvanične promotivne fotografije koje su objavljene jučer. Inače, Spirs je ovu saradnju najavila još u novembru, kada je objavila fotografiju s fotografom Peterom Lindbergom, napisavši da radi na “tajnom projektu.”
- Kolekcija je veoma mladalačka. Zabavljali smo se na snimanju, iako mi je bilo čudno jer je to prvi put da snimam ovakvu kampanju. Uglavnom sam snimala u manjim studijima, a ovo je bilo na ulici - otkrila je ona za Vogue i dodala:
- Bilo mi je čudno jer sam imala na sebi promiskuitetnu odjeću, ali na kraju se ispostavilo da je sve ispalo odlično.
Britni je ispričala kako u posljednje vrijeme ne voli da riskira s modnim izborima, kao što je to bio slučaj kad je bila mlađa, prvenstveno jer je majka dva dječaka.
- Ranije nisam planirala šta ću obući, samo bih otvorila ormar i izvukla najluđu moguću stvar. Sada se ipak suzdržavam, jer ne želim blamirati djecu, a i moram da ih poštujem - kazala je pop-zvijezda, koja na ljeto kreće na veliku svjetsku turneju.