19. ROĐENDAN

Lajla Torlak za "Avaz": Postavlja se pitanje šta je danas sve šund i gdje je on prisutan

Nismo smanjivali broj zaposlenih, kao što smo imali slučajeve u drugim TV kućama, ističe Torlak

Lajla Torlak. Arhiva

Razgovarala: Larisa Sarajlić - Ramović

4.6.2022

Direktorica Pink Media BH Lajla Torlak ima pune ruke posla, jer TV kuća na čijem je čelu slavi 19. rođendan. Kako kaže, sama činjenica da je 19 uspješnih godina iza njih, dovoljno govori da su opstali  na vrlo rovitom medijskom tržištu i  svojim programskim sadržajima zadržali se među liderima u BiH. 

- Veliki je uspjeh opstati, s obzirom na mnogobrojne digitalne kanale koji sve više uzimaju prostora na i onako malom medijskom bh. nebu. Konkurencija je sve veća, ali smo se izborili sve ove godine. Kad imate dobar tip i viziju, uspjeh je zagarantiran. Na početku bila je ideja i vizija, a danas najuspješnije komercijalne televizije u BiH – kaže Torlak za „Avaz“.


Vjerna publika

Govoreći o velikoj ekonomskoj krizi, Torlak ističe da je menadžment Pinka BH  prepoznao u pravom trenutku krizu koja ih je, kako priznaje, nažalost, u svim segmentima zadesila.

- Tako da smo na vrijeme povukli prave poteze kako bi opstali i bili održivi.  Nismo bili u situaciji da smanjujemo broj zaposlenih, kao što smo imali slučajeve u drugim TV kućama, niti smo gasili projekte. Imali smo sluha i prema našim dugogodišnjim poslovnim partnerima koji su nam neizbježno zahvalni – ističe Torlak.


Lajla Torlak. Arhiva

Upitali smo je i za komentar za mišljenja onih koji su skloni Pinku zamjeriti da visoku gledanost stiče emitiranjem šund emisija.

- Sama činjenica da Pink BH slavi 19. rođendan dovoljno govori da naši gledatelji prepoznaju kvalitet naših emisija. Dosta je programskih projekata koji su održivi već godinama unazad i ti projekti se ne gase kao što je slučaj s nekim drugim emiterima. Nemojmo zaboraviti činjenicu da visoku gledanost diktira naša vjerna publika. Postavlja se pitanje šta je danas sve šund i gdje je on prisutan.


Idemo dalje

Kada je riječ o planovima za narednu godinu, Torlak govori kako im je plan zadržati gledanost na ovom nivou.

- Ostati lideri bh. medijskog neba...Zadat nije lak s obzirom kad pogledamo koliko je TV stanica na našem medijskom prostoru. Zadržati emisije koji su najgledaniji, osvježiti ih, kao što su „Ami G show,“ „Magazin In“, „Paparazzo lov“, „DNK“, „Scena region“ te ojačati informativni program. Pink BH je zabavna televizija i akcent ostaje za projektima zabavnog karaktera. Vraća se i regionalni projekt „Pinkove zvezdice“... – optimistična je Torlak.



Vraćamo se zlatnom dobu

- Vraćamo se zlatnom dobu kada je u pitanju domaći serijski i filmski program. Gledaoci će imati priliku da uživaju u fantastičnim domaćim ostvarenjima, kao što su imali priliku gledati adaptaciju najpopularnije sapunice svih vremena „Dinastija“, kao i ostvarenje „Pevačica“, Neki bolji ljudi... U našem najvećem filmskom studiju na Balkanu, već se snimaju domaći filmovi, više od 50 naslova, a gledaoci će imati priliku gledati već od jesenjske programske sheme – otkriva nam Torlak.

Vezane vijesti
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.