Novi album Maje Milinković "Kaftan D Alma" osvaja svjetske muzičke kritike

Živi u Lisabonu, ima svoju viziju o tome i više je puta pokazala da fado ide uz sevdah ili sevdalinku

Maja Milinković. Agencije

Piše: L. K. P.

10.12.2021

O bosanskohercegovačkoj interpretatorici i kantautorici Maji Milinković pišu svjetski muzički magazini, ne krijući svoje oduševljenje novim albumom "Kaftan D Alma".

Pa tako Holandski magazin za muziku "De Subjectivisten" piše:

"Fado dolazi iz Bosne, to svi znaju, zar ne? Pa i Maja Milinković, rođena u Sarajevu, Bosna i Hercegovina, koja danas živi u Lisabonu, ima svoju viziju o tome i više je puta pokazala da fado ide uz sevdah ili sevdalinku, muziku Balkana. Obje vrste muzike su melanholične i u sebi imaju univerzalno opipljivu emociju.  Maja  je već snimila tri albuma, pokazujući besprijekornu mješavinu ovih stilova. Njen prethodni album  sa naslovom "Fadolinka" bio je veliko otkriće.

Maja Milinković. Agencije

Svoj ukusni recept za spoj fada i sevdaha ponovo pokazuje na svom novom albumu "Kaftan D`Alma"  na kojem nas  intezitetom emocija koje unosi u interpretaciju opet uspjeva iznenaditi."

Iz Veliki Britanije i magazina "Songlines" GonÇalo Frota piše:

"Maja Milinković sada kopa dublje u put koji je iscrtala sa "Fado É Sorte" (2017), kada je napravila sasvim neočekivani zaokret u karijeri. Ali ako je njena olujna strast za fadom počela rizikovanjem sa nekim standardima, kao što su "Uma Casa Portuguesa" ili "Lágrima", nakon "Fadolinke" (2019) Milinković je počela da spaja portugalske i bosanske kolosijeke, iznoseći na vidjelo snažnu vezu između dvije zemlje .

Preselivši se u Lisabon 2012. godine, Maja Milinković je usavršila svoje fado pjevanje i besprijekorno savladala portugalski. "Kaftan d’Alma" se nadovezuje na ovu muziku u kojoj nije rođena, već je postala, kroz svoje sopstveno divno djelo i netaknuti, kristalno čisti glas. Noseći ogoljenu instrumentaciju, "Kaftan d'Alma" putuje od Portugala do Balkana, od fada do sevdaha, nagovještavajući zajednički jezik, i predstavljajući ih kao jedno u prekrasnom "Luda Vodo Stani, Stani", tradicionalnom "Fado Bacalhau" sa novim bosanskim tekstom same Milinković, ili čudesnom bosanskom pjesmom "Lijepi li su Mostarski dućani" uz fado modnu pratnju. Ono što je zaista izvanredno kod Maje Milinković je način na koji se posvećuje stranoj tradiciji ne potiskujući sopstvene korijene, čineći je cijelinom u svojoj muzici."

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.