KAMPANJE „Dnevni avaz“ pokreće do sada nezabi lježenu akciju

Zdravlje je najveće bogatstvo

Naši čitaoci, uz pomoć printanog izdanja „Dnevnog avaza“, moći će dobiti besplatne preglede u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Goraždu...

M. D. A.
11.09.2019 12:33

Prvi korak bit će s „Mojom klinikom“

Foto: Avaz

„Dnevni avaz“, kao najjači medij u Bosni i Hercegovini, sutra pokreće kampanju podizanja svijesti kod građana o brizi o zdravlju i prevenciji oboljenja.

Brojni pokloni

U saradnji s nizom zdravstvenih ustanova iz cijele BiH, u narednom periodu podijelit ćemo stotine besplatnih pregleda. 

Naši čitaoci, uz pomoć printanog izdanja „Dnevnog avaza“, moći će dobiti besplatne preglede u Sarajevu, Tuzli, Mostaru, Goraždu...

Iz sedmice u sedmicu, putem „Dnevnog avaza“ te portala www.avaz.ba, kao i magazina „Azra“, „Srce i šećer“ i „Zdravlje u kući“ i odgovarajućih online platformi, pratit ćemo realizaciju ovog projekta do sada nezabilježeog u BiH i šire.

Samo čitaoci printanog izdanja „Dnevnog avaza“ imat će priliku da dobiju gratis preglede kardiologa, ginekologa, internista, urologa... Naše novinarske ekipe u koordinaciji s ljekarima i pacijentima neke od tih seansi će moći snimati, a montiran materijal bit će emitiran na platformi avaz.tv našeg portala.

Velika podrška

Uz to, u dogovoru s nekim od najjačih klinika u BiH, imat ćemo organizirane razgovore s ljekarima – specijalistima za neka od najopasnijih oboljenja. Grupe ljudi moći će s vrhunskim stručnjacima razgovarati o indikacijama za srčana oboljenja, hormonalnim poremećajima, kako se riješiti loših navika... 

U sutrašnjem izdanju „Dnevnog avaza“, u prilogu „Porodica i zdravlje“ objavit ćemo prvi tekst iz ove kampanje. Ljekari privatne zdravstvene ustanove “Moja klinika“ bit će na raspolaganju čitaocima „Avaza“ i ova će klinika osigurati 50 ultrazvučnih pregleda srca.

U sutrašnjoj novini saznajte na koji način možete dobiti svoj besplatni pregled srca. „Moja klinika“ donirala je još neke preglede, o čemu ćemo pisati u narednim danima.

Naš projekt „Zdravlje je najveće bogatstvo“ podržao je niz zdravstvenih ustanova, ali i „BH Telecom“ i „UniCredit banka”.

Odabrani ljekari

Kampanja za cilj ima educiranje stanovništva o zdravlju. Odabrani ljekari pisat će jednostavne i jezgrovite tekstove o određenoj temi. Iz tih tekstova čitaoci će moći saznavati i učiti ne samo koji su zdravstveni parametri uredni za određenu dob i spol nego i na šta moraju obratiti pažnju kako im se ne bi desilo da bolest prepoznaju kada već bude kasno.

Komentari

NA VRH