SAZNAJEMO

Završetak radova u Vranduku najkasnije u maju!

Već mjesec se čeka na nanošenje mlaznog betona <195> Uskoro postavljanje LED rasvjete i svijetlećih znakova te videonadzora

Najteži posao već je gotov. Avaz

Piše: D. Pašalić / Avaz. ba

9.2.2020

Rekonstrukcija jednog od najpoznatijih tunela u regionu, onom u Vranduku kod Zenice, u završnoj je fazi, zbog čega je smanjen obim radova. Iako se proteklih dana u javnosti pojavila informacija da će svi radovi u tunelu Vranduk biti završeni do kraja marta, do toga, sve je izvjesnije, neće doći, saznaje "Dnevni avaz".

Montiranje opreme

Ostalo je još da se montira oprema, odnosno ventilatori, rasvjeta, da se ofarba tunel i uradi završni sloj asfalta, a već su završeni poslovi na mostovima. 

- Ti bi radovi trebali biti završeni do kraja marta, ali iako je najveći dio radova završen, oni će se nastaviti i u četvrtom mjesecu. Veoma je teško predvidjeti kada ćemo završiti radove s obzirom na to da imamo situaciju da već mjesec stoji 50 metara hidroizolacije i čeka se na nanošenje mlaznog betona – kaže nam radnik u tunelu (identitet poznat redakciji, op. a.).

Sitnice koje bi se radile i u aprilu, a eventualno, najkasnije, mogle potrajati i do polovine maja, tiču se farbanja i, praktično, “šminkanja” samog tunela.

Sasvim drugačiju sliku tunel će, ipak, poprimiti postavljanjem nove LED rasvjete i svijetlećih znakova, a predviđeno je postavljanje i videonadzora. Prema mišljenju radnika u tunelu, koji su predano radili na rekonstrukciji tunela čak i tokom noći, najveći izazov je bila odvodnja.

- Najveći izazov bio je odvesti i pokupiti svu vodu, koje je bilo u ogromnim količinama. Srećom, uspjeli smo u tome, a najgori posao je urađen i završen – otkriva naš sagovornik.

Prolongiran rok

Ističe da su imali problem i sa jednom parcelom koja nije na vrijeme uvedena u posjed pa je rok za završetak radova u ugovoru po tom osnovu prolongiran na šesti mjesec. Osim tunela Vranduk, koji je planiran da se završi do kraja marta, kasnit će završetak i evakuacionog tunela.  

Višemjesečni saobraćajni kolaps

Zbog činjenice da se obnova tunela i dva mosta počela raditi bez detaljnih priprema, dolazilo je do potpunog saobraćajnog kolapsa na najfrekventnijem putu u Federaciji BiH M-17. 

Kilometarske kolone, nervozni vozači, česte saobraćajne nezgode, neadekvatna signalizacija obilaznice… samo su neki od problema koji su vladali zbog radova na tunelu. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.