U MARTU 2014. GODINE

Avion koji se srušio s 239 osoba i dalje misterija: Pilot ga namjerno oborio?

Vrata su identificirana kao dio Boeinga 777

Malaysian Airlinesa. Printscreen / ilustracija

A. O.

13.12.2022

Od kada je putnički avion Malaysian Airlinesa pao na području iznad Indijskog okeana s 239 osoba u martu 2014. godine kruže razne teorije. 

Najčešća teorija usredotočena je na pilota Zahariju Ahmada Šahanda (Shahanda) i sugerira da je to bio namjeran čin. Prošli mjesec, kod jednog madagaskarskog ribara pronađena su vrata podvozja aviona. 

To je prvi pronađeni dokaz koji sugerira da je jedan od pilota Malaysian Airlinesa djelovao namjerno, rekli su stručnjaci. 


Nestao s radarskih ekrana

Vrata su identificirana kao dio Boeinga 777.

To, kažu stručnjaci, čini vrlo vjerovatnim da je podvozje aviona bilo spušteno kad se zrakoplov srušio u okean, izvijestio je The Times.

Dužnosnici nisu objavili pronalazak ključnog dokaza do ponedjeljka, ali je već potaknuo pozive za daljom istragom nestanka aviona 8. marta 2014. i nestanka njegovih 12 malezijskih članova posade, te njegovih 227 putnika koji su dolaze iz 14 različitih zemalja. Sumnja se da su svi mrtvi.

Boeing 777 nestao je s radarskih ekrana dok je letio iz Kuala Lumpara za Peking. Avion je neočekivano skrenuo s planirane putanje leta i umjesto toga bio je praćen na vojnom radaru iznad tjesnaca Malaka (Malacca= prije nego što je izgubljen kontakt.

Nakon godina pitanja o uzroku, analiza Ričarda Gadrfija (Richarda Godfreya), britanskog inženjera, i Blejna Gibsona (Blainea), Amerikanca koji traga za olupinom MH370, sugeriše da je avion srušen brzo i s namjerom.


Brzo potonuće

Piloti su obučeni da drže podvozje aviona uvučenim za kontrolirani sudar pri maloj brzini, ako bi putnički avion bio prisiljen hitno sletjeti na vodu, prenosi Daily Mail

Stručnjaci su sada rekli, na temelju novih dokaza, da se vjeruje da zakrilca na MH370 nisu bila uvučena kada je sletio u južni Indijski okean.

Namjernim izvlačenjem podvozja aviona, odnosno stajnog trapa jedan od pilota vjerovatno je izazvao trenutni raspad trupa aviona. To bi također povećalo šanse za brzo potonuće aviona.

Kombinacija udarca pri velikoj brzini osmišljenog da razbije letjelicu i produženog stajnog trapa osmišljenog da potopi letjelicu što je brže moguće pokazuju jasnu namjeru da se sakriju dokazi nesreće.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.