"TSINGTAO BREWERY CO"

Radnik poznate pivare u Kini snimljen kako mokri po sirovinama

Tsingtao je druga najveća kineska pivara i dobro stoji na hongkonškoj berzi

"Tsingtao Brewery Co". China Daily

D. R.

21.10.2023

Jedan od najvećih kineskih proizvođača piva objavio je da je uprava otvorila istragu nakon što je ove sedmice osvanula videosnimka na kojoj se vidi kako zaposlenik tvornice urinira po sirovinama.

Snimka objavljena na internetu u četvrtak navodno prikazuje radnika u skladištu pivare "Tsingtao Brewery Co" kako se penje na kontejner s visokim bočnim stijenkama i mokri u njegov sadržaj.

Snimka je kružila kineskim društvenim mrežama skupivši  milione pregleda na popularnoj platformi Weibo.

Pokrenuta istraga

Iz kompanije Tsingtao jučer su rekli da su zbog incidenta kontaktirali policiju i da je istraga u toku. "Naša kompanija pridaje veliku važnost videosnimci koja je 19. oktobra izašla iz pivareTsingtao br.", stoji u objavi proizvođača piva.

- Incident smo prijavili policiji čim smo mogli, a u istragu su uključena i tijela javne sigurnosti - dodaje se.

"Sporna serija piva je zapečaćena"

"Trenutno je sporna serija slada potpuno zapečaćena. Kompanija nastavlja nadzirati proces upravljanja nastojeći osigurati kvalitetu proizvoda."

Mnogi korisnici društvenih mreža gnjevno su reagirali na videosnimku te su izrazili podršku jednom od najpoznatijih kineskih brendova pića.

- Predlažem da kompanija izvede ovoga čovjeka pred sud i natjera ga da plati kompenzaciju za nanesenu štetu - napisao je na Weibou jedan korisnik, a dio ih je iskoristio priliku da se našali s poznatim pićem.

- Oduvijek tvrdim da je ovdje pivo poput konjske mokraće. Ispostavilo se da sam bio u pravu - komentirao je jedan od njih, a drugi je napisao: "Hvala, mislim da ću umjesto piva odsad piti vino."

Druga najveća kineska pivara

Tsingtao je druga najveća kineska pivara i dobro stoji na hongkonškoj berzi, a brojni barovi širom istočne Azije najčešće pune svoje frižidere upravo ovom vrstom piva.

Posljednjih se godina kompanija nastoji prilagoditi ukusu mlađih kineskih konzumenata promjenama u proizvodnji craft piva i ostalih proizvoda.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.