INCIDENT

Provodi se istraga: Boeingov avion naglo propao sve do oko 120 metara iznad Tihog okeana

Prošle sedmice se saznalo da je tokom maja u odvojenom incidentu drugi Boeing 737 Max pretrpio štetu nakon što je doživio nizozemski okret

Incident se dogodio 11. aprila. AP

Z. K.

17.6.2024

Američka Savezna uprava za zrakoplovstvo (FAA) provodi istragu nakon što je avion Southwest Airlinesa počeo naglo propadati, zaustavivši propadanje na oko 120 metara iznad Tihog okeana, prenosi Guardian.

Zaustavljeno propadanje

Bloomberg je u posjedu memoranduma koji je distribuiran pilotima Southwesta. U memorandumu stoji kako je Boeing 737 Max 8 propadao oko 1.200 metara u minuti, zaustavivši propadanje na oko 120 metara iznad okeana prije nego što se počeo uspinjati.

Incident kod obale Havaja dogodio se 11. aprila, usred nepovoljnih vremenskih uvjeta. Avion je letio iz Honolulua za Lihue kada se suočio s brzim propadanjem, izvijestio je Bloomberg. Niko nije ozlijeđen u incidentu.

- Southwestu ništa nije važnije od sigurnosti. Putem našeg robusnog sustava upravljanja sigurnošću, događaj je tretiran na odgovarajući način jer uvijek težimo stalnom poboljšanju - stoji u saopćenju zrakoplovne kompanije dostavljenom medijima.

FAA je za CNN potvrdila kako je odmah saznala za incident i otvorila istragu. Zrakoplov je na kraju preusmjeren u Honolulu.

Prošle sedmice se saznalo da je tokom maja u odvojenom incidentu drugi Boeing 737 Max pretrpio štetu nakon što je doživio nizozemski okret. Nizozemski okret označava situaciju u kojoj se zrakoplov ljulja od vrha jednog krila do vrha drugog krila. Naziv je uveden jer zrakoplov u zraku oponaša kretanje nizozemskog klizača na ledu.

Bio oštećen

Associated Press je izvijestio da je oštećeni zrakoplov sigurno sletio, ali je istaknuo da Southwest Airlines nije obavijestio Nacionalni odbor za sigurnost prometa (NTSB) o nizozemskom okretu i oštećenju aviona do 7. juna.

U januaru je FAA naredila da gotovo 200 Boeinga 737 Max 9 prestane letjeti nakon što je komad trupa otpao usred leta. Zrakoplovi su se mogli vratiti u zrak nakon što su prošli opsežnu inspekciju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.