RAZMATRA SE ODLUKA

Mask bi mogao oživjeti platformu Vine

Vine je debitovao u januaru 2013. godine, nakon što je Twitter preuzeo uslugu 2012. godine

Prema izvještaju Axiosa, Mask ima Twitter inženjere koji pregledavaju stari Vine. AP / ILUSTRACIJA

A. O.

1.11.2022

Vineovi video snimci od šest sekundi su stvar prošlosti, ali Ilon Mask (Elon Musk) bi mogao vratiti platformu nakon njegove nedavne akvizicije na Twitteru od 44 milijarde dolara.

Prema izvještaju Axiosa, Mask ima Twitter inženjere koji pregledavaju stari Vine kod i rade na ponovnom pokretanju platforme "koja bi mogla biti spremna do kraja godine". Ovo slijedi ubrzo nakon što je Mask objavio anketu na Twitteru u vezi sa uslugom, pitajući je li korisnici zainteresirani za vraćanje Vinea.

Anketa, sa skoro 70 posto korisnika koja je glasalo "da" prema IGN-ovoj recenziji, čak je privukla pažnju zvijezda društvenih medija poput MrBeast-a, koji je tvitovao: "Da si to uradio i zapravo se takmičio s tik-tokom, to bi bilo smiješno".

Vine je debitovao u januaru 2013. godine, nakon što je Twitter preuzeo uslugu 2012. godine i lansirao je kao zasebnu aplikaciju za razmjenu videa. Izvještaj New York Timesa daje tešku sliku Vajnovih kratkih godina pod Twitterom, koji je doživio nagli uspon i pad u odnosu na konkurenciju. Kompanija se mučila dok je Instagram predstavio video 2013. godine, a Vine se borio da zadrži talenat.

U 2016. godini, Twitter je ugasio Vine i arhivirao njegove video zapise, a zatim je zatvorio svoju arhivu 2019. Nakon Vineovog odlaska, Instagram nastavlja da nadograđuje svoju funkciju Reels, sada dozvoljavajući do 90 sekundi videa za dijeljenje. YouTube ima sličnu funkciju koju je lansirao 2020. kroz YouTube Shorts, dok je jedan od Vineovih suosnivača, Dom Hofman (Hofmann), pokrenuo Byte 2020. godine. Kleš (Clash) je kupio Vine nasljednika godinu dana kasnije, koji još uvijek postoji kao Huddles.

Iako nije tako star kao konkurenti poput YouTubea ili Instagrama, Tiktok je vjerovatno najveća prijetnja Vine-a koji je ponovo pokrenut s obzirom na prirodu oba servisa. Kompanija je saopštila da ima preko milijardu aktivnih globalnih korisnika svakog mjeseca u 2021. godini, te da kompanija i dalje raste.

Maskovi planovi za oživljavanje Vine-a još nisu dobili zvaničnu najavu, ali to nije jedina glasina koja se kovitla oko giganta društvenih medija nakon akvizicije. Još jedan nedavni izvještaj objašnjava da Mask možda traži novu cijenu od 20 dolara mjesečno radi provjere. On je također rekao investitorima da ima planove za velika smanjenja radnih mjesta u Twitteru, a već je otpustio neke vrhunske rukovodioce.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.