PROJEKTI Vozači iz pravca Hadžića i Kiseljaka neće morati ići na Ilidžu ako žele na 5C

Izgradnja ceste koja će povezati Mostarsko raskršće i autoput

Vrijednost radova 20 miliona KM

A. TABAK
21.02.2019 15:37

LOT 3b bit će spojen na kružni tok na Mostarskom raskršću: Gradit će se dva vijadukta i četiri odvojene trake

Foto: Avaz

Preduzeće „Autoceste FBiH“ ponovo su raspisale tender za izvođača radova za gradnju posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice od Vlakova do Mostarskog raskršća (LOT 3b), u dužini od 1,44 kilometara. To je za „Avaz“ potvrdio direktor ovog preduzeća Adnan Terzić, istakavši da se nada da će do maja imati odabranog izvođača radova.

Žalbeni postupak

Terzić je kazao da je još prošle godine raspisan tender kako bi krenuli u izgradnju ove dionice, ali da nijedna od firmi koje su aplicirale nije zadovoljila uvjete tendere, s obzirom na to da su procedure dosta precizne i rigorozne.

- Poslije toga uslijedio je žalbeni postupak koji se mjesecima rješavao u Uredu za žalbe. I konačno smo početkom februara dobili dozvolu da ponovimo tendersku proceduru – rekao je Terzić.

Ističe da sada firme imaju rok da se prijave do 28. marta te se nada da će svi ponuđači dostaviti ispravne ponude.

Kada su u pitanju radovi na ovoj dionici, Terzić je kazao da je planirana gradnja dva vijadukta i četiri odvojene trake.

- Građanima koji dolaze iz Hadžića, Kiseljaka, Blažuja, Rakovice... od krucijalnog je značaja da se taj dio napravi. Nije veliki projekt, ali ima ogroman strateški značaj – rekao je Terzić istakavši da je vrijednost radova oko 20 miliona KM, koje su osigurali iz vlastitih sredstava.

Južna strana

Inače ova lokacija predstavlja veliki problem vozačima, jer svi koji dolaze na Mostarsko raskršće s južne strane ne mogu se uključiti na autoput. Prinuđeni su ići na Ilidžu da se okrenu i ponovo se vrate na Mostarsko raskršće pa kroz Vlakovo na autoput.

Podići nivo sigurnosti

Izgradnjom ove spojne saobraćajnice rasteretit će se lokalna saobraćajnica kroz naselje Vlakovo. Tako će se podići i nivo sigurnosti pješaka i vozača.

Komentari

NA VRH