AKCIJE Kampanja „Ne riskiraj, profitiraj“ na petu godišnjicu katastrofalnih poplava

Osiguranje stana ili kuće godišnje košta kao jedan rezervoar goriva

Ml. D.
17.05.2019 06:22

Foto: Ilustracija

U organizaciji Udruženja društava za osiguranje u FBiH (UDO) u toku je kampanja „Ne riskiraj, profitiraj!“. Na petu godišnjicu katastrofalnih poplava, dok nove prijete, Udruženje želi skrenuti pažnju na brojne rizike čije se posljedice mogu ublažiti blagovremenim osiguranjem te tako minimizirati štetu.   

Među ključnim ciljevima kampanje je pomoći stanovništvu da dođe do informacija o rizicima i mogućnosti da budu finansijski zaštićeni od izloženosti riziku unutar nesigurnog okruženja.

  • Mujanović: Razmišljanje o budućnosti
    Mujanović: Razmišljanje o budućnosti

Sabina Mujanović, predsjednica Skupštine UDOFBiH i direktorica „Vienna osiguranja“, navela je da adekvatno informirana i finansijski osviještena osoba može imati razumijevanje o izloženosti rizicima i zaštiti od posljedica kroz policu osiguranja. 

Dodala je da je namjera da kroz kampanju skrenu pažnju, naročito mlađima, na važnost razmišljanja o vlastitoj budućnosti u kontekstu zaštite od nepredviđenih događaja na čije posljedice kao pojedinci ne možemo utjecati.

  • Čengić: Nepostojanje svijesti
    Čengić: Nepostojanje svijesti

- U prosjeku, cijena osiguranja stana ili kuće godišnje iznosi kao jedan rezervoar goriva, a police osiguranja života za godinu približna je vrijednosti šoljice kafe dnevno. Tako da pitanje (ne)postojanja svijesti o važnosti osiguranja poprima veći značaj od finansijske mogućnosti klijenata - objasnio je Ermin Čengić, generalni sekretar UDOFBiH. 

Komentari

NA VRH