SARAJEVO

Imširoviću posebno priznanje za razvoj trgovačke industrije

Prestižna konferencija koja okuplja predstavnike vodećih FMCG kompanija, dobavljača, proizvođača i trgovaca

Imširoviću uručeno priznanje. Biznis info

Avaz.ba

6.3.2020

U četvrtak je u Sarajevu održan šesti FMCG RETAIL Summit, prestižna konferencija koja okuplja predstavnike vodećih FMCG kompanija, dobavljača, proizvođača i trgovaca, piše Biznis info.

Na događaju, kojem je prisustvovalo više od 400 učesnika, dodijeljeno je i posebno priznanje za razvoj FMCG industrije.

Ono je ove godine otišlo u ruke direktora "Konzuma" Nihada Imširovića.  

Dijeliti iskustva

Imširović je zahvalio organizatoru na priznanju, ali i svom timu koji je, prema njegovim riječima, najzaslužniji za njega.

– Zahvaljujem organizatorima na ovom događaju na kojem se osjećam fenomenalno i trebamo se bar dva puta godišnje ovako družiti, dijeliti iskustva i ujediniti u zajedničkim ciljevima. Hvala i mom timu, koji je 90 posto zaslužan za priznanje koje mi je danas dodijeljeno. Često im kažem da moraju biti bolji od najboljih, i pored svih prepreka s kojima se susrećemo svaki dan, nemamo priliku pokazati ono najbolje što znamo, jer se moramo ustručavati i prilagođavati, ali i u takvim uvjetima pravimo dobre rezultate. Rad, znanje i upornost uvijek se isplate i svima vama želim da u budućnosti budete na ovoj sceni – kazao je Imširović.

Inače, Imširović je u "Konzum" došao s pozicije direktora "Klasa" Sarajevo.

Riječ je o menadžeru koji je već bio zaposlen u "Agrokorovim" kompanijama u Bosni i Hercegovini, kao direktor "Zvijezde" Sarajevo te direktor sektora veleprodaje i logistike u "Konzumu" Sarajevo. Prije toga je menadžerske poslove obavljao i u "Sarajevskoj pivari" Sarajevo, gdje je bio izvršni direktor prodaje.

Imširoviću uručeno priznanje. Biznis info

Podsjetimo i da je ovo priznanje prošle godine dodijeljeno tadašnjem ministru vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine Mirku Šaroviću.

Inače, ovo je već šesti FMCG RETAIL Summit koji zajednički organiziraju "Altermedia" Sarajevo i "InStore" magazin. Na ovogodišnjem samitu bilo je riječi o trendovima, izazovima i perspektivama u FMCG industriji u BiH i u svijetu.

Kako je objavio organizator, najveću pažnju prisutnih privukao je panel na kojem su predstavnici vodećih i najvećih trgovačkih lanaca u BiH govorili o sve zahtjevnijim potrošačima, izazovima s kojima se susreću u prilagođavanju navikama potrošača, trendovima koji se nameću i kako oni utječu na opstanak tradicionalne trgovine, o robnim markama, dobavljačima, te FMCG industriji općenito.

Na samitu su osim Nihada Imširovića (Konzum) govorili i Nedim Muratović (Phipip Morris), Ray Gaul (Keynote speaker), Darko Čavić (HL Display), Adi Turković (GS1), Emir Žunić (Info Studio), Višeslav Majić (Bisnode Group), Edin Ibrahimović (Bingo), Nihad Imširović (Konzum), Damir Šlosel (dm drogerie markt), Ahmet Koštreba (Mercator), Selma Kadić-Maglajlić (Copenhagen Business School i EFSA) i Miodrag Borojević (Fortenova Grupa – Keynote speaker).


Značajan projekt

O trendovima u FMCG industriji govorio je jedan od "Keynote Speakera" Raj Gaul (Ray).

– U BiH, FMCG industrija se razvija veoma brzo i velike kompanije rastu – što je veoma pohvalno. FMCG Summit veoma je značajan projekat. Potrebno je da se konstantno usavršavamo kako bismo se pripremili za budućnost. Također, neophodno je raditi i na razvoju digitalizacije te naučiti komunicirati u različitim kategorijama – kazao je Gaul.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.