VELIKA KLADUŠA Posljedica prekida transporta

Već 200 radnika ostalo bez posla, moglo bi ih biti još

Ako hitno ne otvorite GP Izačić – Ličko Petrovo selo ili GP Maljevac za transport, uvoz i izvoz robe, uslijedit će prazne police u marketima

S. Tulić / Avaz.ba

Ibrahim Đedović

Foto: Avaz


Predsjednik Udruženja poduzetnika općine Velika Kladuša Ibrahim Đedović, koji je potpisnik i inicijator obraćanja nadležnima, u ime svojih članova ističe da je od početka epidemije koronavirusa dosad na području općine Velika Kladuša oko 200 radnika već otpušteno, a stotine bi ih još mogle ostati bez posla. 

Nedostatak namirnica

Zbog otežanog snabdijevanja ovakav scenarij može postati još izraženiji i alarmantniji, a ako nema snabdijevanja, uslijedit će prazne police u marketima, odnosno nedostatak namirnica.  

Ovakvim stanjem Udruženje je nezadovoljno i poduzima niz mjera i aktivnosti u smjeru nadležnih organa u BiH koji bi trebali i morali činiti sve da životni tokovi funkcioniraju, prije svega zdravstveni, prehrambeni, logistički i energetski. U zahtjevu Udruženja poduzetnika Velike Kladuše za otvaranje graničnih prijelaza Izačić ili GP Maljevac za transport, uvoz i izvoz robe, upućenom na adresu Vlade FBiH i premijera Fadila Novalića, te još na desetinu drugih adresa, između ostalog se navodi:

- Sagledavajući novonastalu situaciju, kao i moguće posljedice za privredu Velike Kladuše, pa i Unsko-sanskog kantona u cjelini, a temeljem Odluke načelnika Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Udruženje poduzetnika Velike Kladue zahtijeva od svih nadležnih organa u Bosni i Hercegovini da, u saradnji sa Stožerom civilne zaštite Republike Hrvatske, predsjednikom Vlade Republike Hrvatske poduzmu sve mjere te hitno otvore GP Izačić - Ličko Petrovo selo ili GP Maljevac za nesmetano obavljanje transporta, uvoza i izvoza robe za potrebe Kantona.

Poduzetnici upozoravaju da će, ako se to ne dogodi u kratkom roku, biti prisiljeni prekinuti bilo kakav transport, što će za prvu posljedicu imati otkaz hiljadama uposlenih, kako u transportu tako i u firmama za čije se potrebe on obavlja.

Zeleni koridori

- Logična posljedica prekida transporta bit će teška oskudica osnovnih životnih namirnica, lijekova i drugih sirovina neophodnih za zdravlje i život ljudi. Također, insistiramo od svih nadležnih da poduzmu sve mjere kod nadležnih u Republici Hrvatskoj kao i u EU da se omogući nesmetan transport (uvoz i izvoz) u sve zemlje EU, bez ikakvih zadržavanja na granici, te prestanak rigoroznih mjera kažnjavanja vozača koji vrše transport kroz zemlje EU, prvenstveno Republiku Hrvatsku - smatraju poduzetnici.  

Apeliraju na nadležne da učine sve da se mjera (samo)izolacije vozača teretnih vozila uredi na identičan način kao što je to uradila Njemačka, jer s trenutnim rješenjem naš transport će sam po sebi (zbog ograničenih ljudskih resursa) morati stati.  

- Smatramo realnim i izvodljivim i u interesu svih nas i svih zemalja da se formiraju tzv. zeleni (životni) koridori kojima bi se potpuno nesmetano odvijao transport robe, proizvoda i sirovina neophodnih za kakvo-takvo održavanje proizvodnje, a samim tim i zdravlja i života stanovništva u ovom teškom vremenu - kaže Ibrahim Đedović, predsjednik Udruženja poduzetnika Velike Kladuše.

   
NA VRH

Podijeli članak na