RADOVI

Pandemija koronavirusa nije zaustavila izgradnju tunela Ivan

Na gradilištu je provedena i mjera izolacije (kao zatvorenih sistema) i kontinuirano se prati situacija gdje se radovi odvijaju uz primjenu svih mjera koje su predviđene u cilju suzbijanja koronavirusa

Radovi teku prema planu. Autoceste FBiH

Avaz.ba

13.4.2020

Uprkos pandemiji koronavirusa građevinski radovi na izgradnji autoceste na Koridoru 5C se i dalje odvijaju neometano, pa tako i radovi na poddionici Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan, vrijednog 57.628.570,37 eura bez PDV-a.

Izgrađeni su pristupni putevi prema portalima tunela Ivan. Trenutno se izvode radovi na sjevernom i južnom portalu tunela. Na području ulaznog portala trenutno se vrši iskopavanje i osiguranje privremenenog portalnog predusjeka, dok se na području izlaznog portala izvode radovi na iskopu i osiguranju  primarne podgrade na obje cijevi tunela. 

U toku su pripremni radovi za izgradnju regulacije vodotoka u Bradini. Izvršeni su i dijelovi zemljanih radova na privremenom priključnom putu prema magistralnom putu M-17 (Bradina).

Na gradilištu je provedena i mjera izolacije gradilišta (kao zatvorenih sistema) i  kontinuirano se prati situacija gdje se radovi odvijaju uz primjenu svih mjera koje su predviđene radi suzbijanja koronavirusa.


Tunel Ivan: Nema obustave. Autoceste FBiH

Tunel Ivan je dvocijevni tunel sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi, uključujući portalnu strukturu, iznosi 1721,50 m, dok lijeva tunelska cijev iznosi 1761,50 m i bit će pozicionirane ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Nadmorska visina na ovoj lokaciji je u rasponu od 500 do 1020 m, a maksimalna visina nadsloja iznad tunelske konstrukcije iznosi oko 200 m. Tunel je projektiran  da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM). Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja sa magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice. Privremena spojna cesta je dvosmjerna cesta sa po jednom trakom, duga je oko 700 m. Spojna cesta počinje od buduće kružne raskrsnice na magistralnoj cesti M-17 i dalje se penje preko postojećeg potoka, mostom dužine 15 m, do platoa bočnog naplatnog mjesta Bradina.


Izvođač radova na tunelu Ivan je Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo


Sredstva za izgradnju tunela Ivan su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 50 miliona eura  i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 11,4 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF)

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.