PET OSOBA POGINULO

Američka obalna straža: Pronađeni preostali dijelovi Titana i ljudski ostaci

Iako je kompanija OceanGate opisala podmornicu Titan kao "eksperimentalnu", ona je obavila nekoliko zarona do Titanika

Pronađeni preostali dijelovi Titana i ljudski ostaci. Facebook

H. J. I.

11.10.2023

Američka obalna straža je saopćila da su inžinjeri uspjeli izvući ostatak krhotina podmornice Titan koja je implodirala prilikom posjete olupini broda Titanik.

Podmornica je uništena u junu, a svih pet putnika je smrtno stradalo. Sada su inžinjeri uspjeli na površinu izvući preostale krhotine podmornice, ali navodno i ljudske posmrtne ostatke.

Eksperti će analizirati posmrtne ostatke

Nakon što je "nestala", podmornica se našla na naslovnicama svjetskih medija te je uslijedila potraga potpomognuta međunarodnim snagama. Nekoliko dana nakon nesreće pronađeni su prvi ostaci podmornice.

Sada je obalna straža saopćila da su na dnu Atlantika pronađeni dodatni dijelovi podmornice te da su nakon izvlačenja na površinu prošle sedmice transportovani u američku luku. Medicinski eksperti će analizirati ljudske posmrtne ostatke.

Iako je kompanija OceanGate opisala podmornicu Titan kao "eksperimentalnu", ona je obavila nekoliko zarona do Titanika, broda koji leži na dubini od 3.800 metara. Direktor kompanije Stokton Raš (Stockton Rush) je bio u podmornici koja je implodirala pod ogromnim pritiskom vode. S njim su bila još četiri putnika, britansko-pakistanski biznismen Šahzad Davud (Shahzad Dawood, 48), njegov sin Suleman (19), britanski biznismen Hamish Harding (58) i bivši ronilac francuske mornarice Paul-Henry Nargeolet (77).

Sigurnosna upozorenja

U sudskim dokumentima se navodi da je Raš ignorisao sigurnosna upozorenja o podmornici, a kompanija OceanGate, koja je organizovala zarone na lokacijama širom svijeta, prekinula je sve svoje operacije nakon nesreće.

Trup Titana je bio napravljen od karbonskih vlakana s titanijumskim pločama, a imala je i mali prozor na jednom kraju. Karbon je jeftiniji od titanija i čelika te je izuzetno čvrst, ali je uglavnom netestiran i neobičan materijal za duboko morsko ronjenje s ljudskim putnicima.

Međunarodna istraga o katastrofi se nastavlja.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.