SKANDALOZNO

Sramotno ponašanje: Šovinistički i antibosanski komentari restorana "Val" u Mimicama kod Omiša

Nezadovoljni gosti već dugo dobivaju najblaže rečeno osebujne replike vlasnika

Restoran "Val" u Mimicama kod Omiša. Facebook

Index.hr

18.6.2019

Ispod nekoliko Google recenzija restorana "Val" u Mimicama kod Omiša pojavili su se, u formi odgovora vlasnika, šovinistički antibosanski komentari.

Hrvatski Index prenosi kako je odgovor ispisan na negativan osvrt jedne gošće restorana koja zamjera lošu hranu i uslugu, žilave lignje, osrednju pizzu, lošu riblju juhu pokrenuo lavinu komentara.  Gošća je napisala: "Kada sam vidjela na ovoj stranici odgovore vlasnika na kritike drugih gostiju, žalim što sam uopće ušla u restoran. Daleko je to od domaćina. U svakom slučaju, ne preporučujem restoran zbog loše hrane prioritetno, pa sve drugo".

Ispod je, kao odgovor vlasnika, stajalo, doslovno: "Nisi tribala ni ulazit. Ni ti, ni tvoje stado. Uvik je**ni bosanci nešto pišu loše. Nikad u životu niste vidili jadransku lignju. Naručujete stvari koje ne znate jesti i onda pljunete,a pojma nemate. Naučili ste u Bosni žvakat smrznutu patagonicu pa vas iznenadila kvaliteta. Došli ste kao stado neotesane stoke. Mokri s plaže u kupaćim gaćama. Skakali i galamili po restoranu. Zviždali za konobarom koji vas je upozorio da se kulturno ponašate da niste na čaršiji. Ajde sad stoko bosanska neodgojena napravite još koji profil pa dajte loše ocjene. Eto bar se znate koristiti internetom kad se ne znate ponašati!!!". Ovaj je odgovor izbrisan nakon što su novinari internet-portala Index kontaktirali vlasnike, bračni par Strmečki, koji nisu bili raspoloženi za razgovor.

Osebujne replike vlasnika nisu od jučer

Kako ističe Index zapazili su kako nezadovoljni gosti već dugo dobivaju najblaže rečeno osebujne replike vlasnika. Ili nekog ko piše u njihovo ime. Primjerice, prije 11 mjeseci, Katarina Kamber pohvalila je predivnu lokaciju i pogled, ali se osvrnula na neljubazne, nezainteresirane i neprofesionalne konobare u prljavoj odjeći. Ubrzo je stigao odgovor: "Nevjerovatno. Peta ocjena 1 s novog profila u mjesec dana. Stvarno smo toliko dobri kad nam konkurencija moli okolo ljude da rade profile i daju nam jedinice... stvarno jadno..."

Prije devet mjeseci, na primjedbu Nine Damjanovića o preskupoj pizzi od 60 kuna, vlasnik uzvraća: "I meni je preskup Ferari pa ne ulazim u dućan. Imaš jelovnik s cijenama, što si ulazio u restoran koji ti je skup?"

"Još pripadnika stada iz Bugojna"

Evo i odgovora na negativnu recenziju jedne gošće: "Još pripadnika stada iz Bugojna. Ova seljanka misli da zna pisati na Njemačkom jeziku. Samo nastavite... lakše ću vas reportat za spam." Jedan je odgovor napisan i na engleskom: "Fake troll acc made by some people from bosnia. Reported."

Ima u tim vlasničkim osvrtima svega, najčešće optuživanja recenzenata da lažu,  gdje kad ih se naziva idiotima koji pišu gluposti. Nećemo baš sve citirati, ali ćemo navesti još jednu prepisku nastalu prije dvije godine. Ivan Jukić napisao je: "Vlasnik je bio iznimno neodgojena osoba sklona vikanju  na goste. Ne libi se ni od fizičkih prijetnji niti spominjanja 'muslimanske majke.' U svakom gostu očito vidi prijetnju u vidu muslimana. Neka mu je sa srećom sa takvim stavovima o životu!" 

Uslijedio je odgovor: "Lažove. Prvo i najvažnije nisi ti nikakav gost nego si sa svojom ženom došetao cestom s kesom praznih limenki od pive koje je ona bacala u moju kantu za smeće. Normalnim glasom i kulturno sam vas upozorio da je to privatan kontenjer u kojeg ne možete bacati smeće. Na to si nekulturna bosančino odgovorio citiram 'ali smeće ima ime i prezime.' Opet sam ti bez uvrede rekao da ima i da je moje i da ti ne dam bacat smeće i da pitaš onog ko ti je iznajmio apartman gdje da bacaš smeće. Na to mi seljačino rekao da sam istrošeni kurton. Šta si očekivao? Imaš sreće što sam bio dobre volje pa te nisam dobro našamaro i lansiro u bosansku pripi*dinu iz koje si tako nekulturan i bezobrazan ispao. Što ne dođeš pa kažeš u lice, a ne pišeš laži po internetu pi**etino jedna bosanska nekulturna."

Opširnije o ovom sramotnom odnosu prema gostima kao i kompletan razgovor za Index pročitajte OVDJE.

Svoje pojašnjenje i "opravdanje" na sramotno ponašanje prema gostima objavili su na Facebook stranici.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.