LIFESTYLE

Švedski portali ujedinjeni protiv adblockera

Ne žele posjetitelje koji neće reklame

(Aj. B.)

15.3.2016

Porast broja korisnika softverskih rješenja za blokiranje internetskih oglasa, popularnih adblockera, jedna je od najaktivnijih tema u svijetu online izdavaštva. Strani portali na razne se načine bore protiv korisnika koji čitaju njihove članke a ne žele gledati oglase, a Švedska bi mogla biti prva zemlja u kojoj su u toj borbi ujedinjeni svi izdavači.

Više od 90 posto vlasnika internetskih portala u ovoj je skandinavskoj zemlji udružilo snage u borbi protiv adblockera. Izdavači su se ujedinili u inicijativu koju predvodi švedski ogranak organizacije Interactive Advertising Bureau. Tokom augusta ove godine svi će oni provesti akciju blokiranja korisnika koji blokiraju njihove oglase, prenosi Bug.hr.

Posjetitelji će imati izbor: ili platiti 3 švedske krune za pristup cjelokupnom sadržaju portala, ili pak imati znatno ograničen prikaz članaka uz blokirane oglase. S druge strane, IAB apelira i na izdavače da prilagode svoje portale LEAN pristupu oglašavanja. Taj pojam označava "Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive ads" – a podrazumijeva plasiranje nenametljivih web oglasa koji su ugodniji za čitatelja, te ne ometaju pristup glavnom sadržaju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.