LIFESTYLE

Kako se riješiti upornih gostiju: Još ćemo po jednu, putnu

Avaz.ba

13.11.2017

Biti dobar domaćin i organizator slavlja može biti predivno, ali kada se dogodi da gosti jednostavno ne žele otići, stvar može da se pretvori u noćnu moru. 

Kako se "'riješiti" napornih posjetilaca, a da ne ispadnete nekulturni?

Direktorica Njemačkog vijeća za bonton Agnes Ana Džaroš (Agnes Anna Jarosch) savjetuje da se gostima jasno da na znanje da se slavlje približava kraju.

- Možete da ponudite jedno "putno"' piće, ukazujući na to da mu je to svrha - savetuje Džaroš. 

Pomaže i govor u perfektu, na primjer "večeras je bilo zabavno", a prihvatljiv je i suptilni mig poput "zar je već toliko sati?".

Džaroš savjetuje i preciznost pri slanju pozivnice. 

"Naprimjer: "Slavlje počinje u 18 sati, ali neće trajati cijelu noć, jer moramo rano da se probudimo sljedećeg jutra". To vašim gostima daje nekakve smjernice", objašnjava Džaroš.

Stručnjak za bonton zna da je ljudima teško postaviti ograničenja, ali poziva domaćine da tokom brige za goste ne zaborave misliti i na sebe. 

"Naše tradicionalno shvatanje pristojnosti stavlja domaćine u drugi plan. Ali time škodimo sami sebi", objašnjava.

Džaroš, doduše, savjetuje izbjegavanje lažnih izgovora, prenosi portal 100posto.hr. 

"Sitne laži nam ne pomažu. Naprotiv, samo pogoršavaju stvari. Bolje je biti otvoren", zaključuje.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.