PROBLEMI

Ovo nije normalno: Dnevno milion maraka ode niz vodu

Rekonstrukcija tunela Vranduk nanijela štetu privredi BiH. Arhiv

Piše: D. B.

25.7.2019

Upravni odbor Udruženja poslodavaca Federacije Bosne i Hercegovine odlučio je na posljednjoj sjednici da zbog ogromne štete koja je nanesena privredi BiH zbog rekonstrukcije tunela Vranduk te mogućih posljedica zbog rekonstrukcije tunela Crnaje pokrenuti postupak za naknadu štete protiv JP "Ceste FBiH"

Adnan Smailbegović, predsjednik Udruženja, za "Avaz" kazao je da su se na ovaj korak odlučili jer nije ispunjeno obećanje koje su dobili. 

- Na sjednici UO UPFBiH istaknuto je da je rekonstrukcija tunela Vranduk, koja traje od jeseni prošle godine, već nanijela ogromne štete privredi BiH. Ova situacija za Vranduk je eskalirala. Imali smo obećanje od "Cesta FBiH" da će se riješiti alternativnim pravcima za putnička vozila. 

Ovaj pravac koji se trebao koristiti kao alternativni nije prethodno bio saniran i pripremljen da ga koriste teretna i druga motorna vozila, tako da se ne može koristiti. Alternativni pravac saniran je istovremeno s rekonstrukcijom tunela Vranduk, što je nedopustivo. Slagali su nas, ništa nije riješeno. Međutim, u svemu ovome privreda najviše trpi. Prema nekim našim istraživanjima, privreda gubi blizu milion maraka dnevno - kazao je Smailbegović. 

S obzirom na to da je najavljena rekonstrukcija tunela Crnaja na putnom pravcu M17, također, jednoj od ključnih saobraćajnica u BiH, iz UO UPFBiH upozoravaju Vladu FBiH i JP ''Ceste FBiH'' da radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja ne smiju početi prije nego što se završe radovi na rekonstrukciji tunela Vranduk.

Iz UO UPFBiH naglašavaju da niko nije protiv rekonstrukcije putne infrastrukture, ali da nije jasno zašto se tom poslu ne prilazi koordinirano i u skladu s aktivnostima na izradi Koridora 5C.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.