PR S ALIBABE

Dok BHRT gasi signal FTV-u, Forto i Nikšić se vozaju u tramvaju

Ok, kupili ste (našim parama) nove tramvaje, shvatili smo. Koliko je slikanja dosta?

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Danijal Hadzovic

8.5.2024

Politička bulumenta trojke: federalni premijer Nermin Nikšić, državni ministar prometa i komunikacija Edin Forto, zajedno sa premijerom Nihad Uk, ministrom saobraćaja Adnanom Štetom te načelnicima Nerminom Muzurom, Hasanom Tanovićem, Srđan Mandić i Irfanom Čengićem danas se... Vozila tramvajem.

I o tome su ponosno obavijestili javnost.

Teško je procijeniti koji je ovo put po redu da se protagonisti trojke slikaju kako se voze u tramvaju. 

Ok, razumijemo ,Vlada KS je nakon godina vožnje u doniranim krševima pod vladavinom SDA, nabavila nove, moderne tramvaje.

Sve super. I šta sad?

Je li u više od četiri godine koliko su na vlasti u Kantonu Sarajevo zaista ne mogu pokazati ništa veće, novije, orginalnije, inovativnije od recikliranja jednog te istog vozikanja u tramvajima u kojima se doslovno iz sedmice u sedmicu naslikavaju?

Ko god da im vodi PR-a (nadamo se iskreno da ga ne vodi sami sebi), očigledno je prespavao predavanja na kojima se govorilo o kreativnosti.

Posebno nam nije jasno šta u toku radnog vremena po tramvajima rade federalni premijer Nermin Nikšić i državni ministar Edin Forto.

Obojica su danas imali mnogo ozbiljnijih i konkretnijih problema. Recimo, to da je BHRT koji je u teškoj finansijskoj situaciji zbog dugovanja jutros ugasio signal Federalnoj televiziji koja, opet, 12-13 godina ima rukovodstvo u tehničkom mandatu upitne legalnosti te Upravni odbor u kojem je ostao samo jedan član.

Komunikacije u BiH direktno spadaju u ingerenciju Edina Forte, dok je osnivač FTV Parlament Federacije, iste ona institucija koja je Nikšića izabrala za premijera, a koja ni godinu dana od izbora Vlade FBiH i formiranja većine u ovom entitetu se još nije ni dotakla pitanja Federalne televizije.

Pa možda je krajnje vrijeme da se pozabave i ovim i drugim brojnim konkretnim problemima, a za vožnju tramvajem će biti vremena.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.