LJEPOTA I MODA

U studiju kod uspješne bh. dizajnerice Belme Tvico-Stambol: Danas živim svoj san

Tvico-Stambol: Kao mala, sanjala sam da dizajniram odjeću i da moje kreacije nose poznate glumice ( Admir KUBUROVIĆ /Avaz.ba)

Piše: Enisa SKENDEROVIĆ

30.10.2017

Uspješna bh. dizajnerica Belma Tvico-Stambol, nakon povratka iz Pariza, ugostila je ekipu “Dnevnog avaza” u svom studiju u srcu Baščaršije, starog dijela Sarajeva.  

Ljubazna dizajnerica čije su kreacije nedavno predstavljene na Paris Fashion Weeku, govorila je o utiscima iz grada ljubavi te nam je otkrila šta se dešavalo u luksuznom hotelu “The Westin”, gdje su i druge modne kuće imale svoje “showroomove” te se prisjetila svoje prve kreacije davne 2003., kada je još bila učenica.

Modna atmosfera

- Prva kreacija je nešto što se ne zaboravlja. Bilo je to na Sarajevo Fashion Weeku kod Amele Radan. Kao mladi dizajner, imala sam samo četiri modela – prisjetila se Tvico-Stambol.

Od prve kreacije 2003. stigli ste do Paris Fashion Weeka, gdje ste nedavno predstavili svoju novu kolekciju “Infinity”. Kakve utiske nosite iz Pariza?

- Sve je proteklo u najboljem redu i mislim da sam na najbolji mogući način prezentirala bh. modnu scenu i dizajn. Nadam se i vjerujem da je ovo tek moj početak ka međunarodnoj modnoj sceni i da ću ubuduće biti redovan učesnik i izlagač na Paris Fashion Weeku te da ću uskoro vidjeti da se moje kreacije prodaju u Parizu, Milanu, Londonu, Dubaiju i drugim svjetskim modnim metropolama.

Ko je sve imao priliku vidjeti Vaše modele i kakve su njihove reakcije?

- Imali smo dosta kontakata sa potencijalnim kupcima iz Rusije, Ukrajine, Njemačke, Austrije, Italije i Bliskog istoka. Također smo bili veoma dobro posjećeni, čak i više od drugih. Svi su bili veoma pozitivno iznenađeni da smo iz Bosne i Hercegovine, a da smo imali potpuno drugačiju kolekciju od ostalih brendova.

Možete li nam prenijeti djelić atmosfere sa Paris Fashion Weeka?

- Atmosfera je tokom Sedmice mode u Parizu fascinirajuća. Na svakom ćošku se osjeti ta modna atmosfera, vidite poznate ličnosti kako jure od događaja do događaja, modne revije velikih brendova, modne fotografe kako rade šutinge na ulicama Pariza. Navečer su se održavale razne zabave tako da smo bili pozvani na otvorenje radnje “Lancaster”, bila sam na reviji “Emanuel Ungaro”, a dan poslije bili smo pozvani u njihov “showroom”.


Sretne klijentice


Jeste li se tom prilikom sastali s važnim ljudima iz svijeta mode? 

- Uspostavila sam veoma lijep kontakt sa poznatom francuskom glumicom Džuli Džad (Julie Judd), za koju ću u narednom periodu raditi stajling. Ona bi se trebala pojaviti na Filmskom festivalu u Kanu u jednoj od mojih haljina. Osim toga, izrazila je veliku želju da dođe i bude gošća na Sarajevo Film Festival.

Možemo li reći da Vam je učešće na Paris Fashion Weeku bilo odskočna daska za nove projekte? 

- Trenutno radim na pripremama za “showroom” koji će se održati u Sarajevu za klijentice, gdje ćemo prenijeti atmosferu i iskustva iz Pariza, a ujedno i prezentirati kolekciju za proljeće/ljeto 2018. Osim toga, kolekciju “Semi Couture” šaljemo u Njujork jednoj stilistici koja je zadužena za stajling brojnih holivudskih zvijezda koje će uskoro nositi moje kreacije.

Na šta ste najviše ponosni?

- Najviše me čini ponosnom to što sam svoje snove pretvorila u realnost. Kao mala, sanjala sam da dizajniram odjeću i da moje kreacije nose poznate glumice. Danas ja živim svoj san. Čini me ponosnom i zadovoljnom kada moje klijentice sretne izađu iz mog ateljea.

Sastanci, izrada crteža, praćenje trendova...

Kako izgleda Vaš radni dan?

- Svaki dan je priča za sebe. Od sastanaka, izrade crteža, praćenja novih trendova na modnim portalima i stranicama, zatim pripremanja izrade modela za klijente, pripreme modela za nove kolekcije, proba s klijenticama ili konsultacija, a između svega toga bude i više od pedeset telefonskih poziva i bezbroj poruka. Tako da, kad se moj radni dan završi, ostane vrlo malo slobodnog vremena.

Ulagati u sebe

Kako komentirate današnje stanje na bh. modnoj sceni?

- Stanje je bolje, ali bi svi morali da ulažu dosta u marketing, promociju, kvalitet proizvodnje, ambalažu, društvene mreže i ostalo. Talenta i kreativnosti zaista ima kod nas, samo treba vjerovati u sebe. Ukoliko ne ulažete u sebe, vlastitu edukaciju i svoj posao, teško da možete očekivati bilo kakav napredak.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.