CESTE FBiH Moderna saobraćajnica s tri trake

Krajem jula završetak radova na prijevoju Karaula

Fena
01.06.2019 17:02

Radovi treće faze na dionici Kladanj - Podpaklenik na prijevoju Karaula su u finalnoj fazi, a planirani završetak radova je 31. juli.

Kako navode u preduzeću ''Ceste FBiH'', radovi su počeli u junu 2018., a prvobitno je bilo planirano da budu završeni u martu 2019. Usljed vremenskih neprilika tokom zime i u proljetnom periodu izvođaču je odobreno produženje roka.

Betonski radovi na mostu M14 su završeni. U narednim danima očekuje se betoniranje zadnjeg raspona mosta M13, nakon čega će se raditi uređenje i završni radovi gornjeg stroja kolovozne konstrukcije na cijeloj dionici.

U prvoj fazi su izgrađeni mostovi M11 (140 m) i trasa ispred i iza tunela (1.195 m). Ukupna dužina te faze, zajedno s tunelom, iznosi 2.055 m. Radovi su završeni 2014., a izvođač je bio ''Hering'', Široki Brijeg.

Radovi na probijanju tunela Karaula počeli su u avgustu 2014., a tunel je otvoren u septembru 2016. Izvođač je bio ''Strabag AG'', Austrija. Treća faza predstavlja kompletiranje dionice u jednu cjelinu i radovi podrazumijevaju izgradnju dodatnog dijela trase (1.506 m) te mostova M13 (280 m) i M14 (120 m).

Kompletiranjem treće faze radova ukupna dionica dobiva svoj značaj i dobiva se moderna saobraćajnica dužine 4,5 km, koja će imati tri trake, od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila.

Izgradnjom tunela Karaula put između Tuzle i Sarajeva na cesti M-18 skraćen je za 3,6 km, a najviša tačka prijevoja spuštena je za 100 metara.

Komentari

NA VRH