OVO SU ZNACI

Društvene mreže mogu otkriti je li žena nesretna u braku ili vezi

Ako zabavu i uzbuđenje traži dok gleda Facebook, Instagram ili TikTok, očigledno je da nešto nedostaje vezi ili braku

Društvene mreže mogu otkriti više nego što mislimo. Printscreen

E. Ag.

28.5.2023

Kažu da život nije Instagram, ali tamo ga mnogi plasiraju. Želeći da se prikažu, po njihovom mišljenju, u što boljem svjetlu, mnogi su skloni da utonu u svijet fantazije. Studije o korištenju društvenih mreža i Nacionalni institut za zdravlje otkrili su da prekomjerna upotreba može dovesti do narušenog mentalnog zdravlja. Društvene mreže mogu otkriti više nego što mislimo, a stručnjaci smatraju da je vrlo lako prepoznati ženu koja nije sretna u vezi ili braku. Evo o kojim znacima je riječ:

Ćaskanje s bivšim

Da li komunicira s muškim prijateljima, bivšima ili poslovnim saradnicima? Da li lajkuje i komentariše sadržaj koji oni objavljuju? Da li opsesivno provjera čiji lajk ili kakav komentar je dobila? Da li na društvenim mrežama provodi vrijeme do kasno u noć i čim se probudi? Ukoliko je odgovor na sva ova pitanja potvrdan, to je znak da žena nije sretna u vezi ili braku. To znači da pažnju traži na pogrešnom mjestu.

Mentalno i emocionalno je odsutna

Destruktivne navike na društvenim mrežama čine da žena postane mentalno i emocionalno udaljena zbog vremena provedenog na njima. Ovo su znaci koji to pokazuju: provodi više vremena na Instagramu dok je muž u blizini, diskutuje u grupama umjesto da vrijeme iskoristi i provede s partnerom, flertuje online. Istraživanja su pokazala da ova navika u jednoj situaciji vodi do kraha braka, a to je kada muž dođe s posla, pa umoran legne da spava, a žena na drugoj strani traži ono što joj fali.

Mreže su zabavnije

Ako zabavu i uzbuđenje traži dok gleda Facebook, Instagram ili TikTok, očigledno je da nešto nedostaje vezi ili braku - čista zabava za kojom tragate negdje drugdje je jak pokazatelj da u vezi ne dobivate ono što vas interesuje i u čemu uživate. Da bi se jedan odnos razvijao, kažu stručnjaci, mora postojati fokus oba partnera, a ne da društvene mreže budu preče i zanimljivije od partnera.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.