VELIKA RAZLIKA U CIJENI

Evropska autoindustrija u problemima: Mi to ne znamo napraviti, Kina zna

Mala baterijska električna vozila za gradsku upotrebu mogu koštati oko 10.000 eura više u Evropi nego u Kini, navodi Koler

Kina sve više osvaja evropsko tržište. Twitter

E. Ć.

15.1.2023

Karlos Tavares (Carlos), jedan od vodećih ljudi svjetske autoindustrije upozorio je kako će se evropski proizvođači automobila suočiti s "velikom borbom" s kineskim markama.

Tavares je skrenuo pažnju na razliku u cijeni između evropskih i kineskih automobila. 

Srednja klasa se okreće kineskim modelima

- Ako se ništa ne promijeni u trenutnoj situaciji, evropski će se kupci iz srednje klase sve više okretati kineskim modelima.

Kupovna moć mnogih ljudi u Evropi osjetno opada - rekao je Tavares za Automobilwoche.

On je istakao kako su automobili proizvedeni u Evropi zbog raznih propisa skuplji za oko 40 posto za proizvodnju od onih modela proizvedenih u Kini.

Jedan od vodećih evropskih stručnjaka Patrik Koler (Patrick Koller) pozvao je političare da pomogne kompanijama, poput Stellantisa, BMW-a i Volkswagena, da se smanje troškovi i da postanu pristupačniji evropskom prosječnom kupcu.

Najveća prednost Kine

Osim raznih propisa, Kina ima još jednu prednost u proizvodnji automobila u odnosu na Evropu.

- Mi ne znamo kako napraviti mala pristupačna auta s pristupačnim baterijama, Kina to zna. Elektrifikacija je ključna za rješavanje klimatskih promjena, ali visoki troškovi izrade baterija mogle bi ugroziti mobilnost u Evropi.

Mala baterijska električna vozila za gradsku upotrebu mogu koštati oko 10.000 eura više u Evropi nego u Kini - istakao je Koler.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.